Doprava a platba
Doprava a platba ČR
Možnosti dopravy
Doprava zdarma od 1499 Kč
PPL kurýr 99 Kč
PPL Parcel Shop 89 Kč
Česká pošta - balík na poštu 129 Kč Doprava zdarma (pouze při objednávce nad 5000 Kč)
Česká pošta - balík do ruky 149 Kč Doprava zdarma (pouze při objednávce nad 5000 Kč)
Česká pošta - balík do balíkovny 79 Kč
DPD kurýr 99 Kč
Zásilkovna 79 Kč Doprava zdarma (pouze při objednávce nad 5000 Kč)
Vážení zákazníci, upozorňujeme, že při výběru dopravy zásilkovna u větších rozměrových balíků jakými jsou např. sady nádobí či remosky, můžete volit jakékoli výdejní místo mimo výdejní místa označená Z-BOX, jelikož se balík do boxů nevejde. Zásilkovna, tak poté automaticky přesměruje Vaši zásilku na nejbližší dostupné výdejní místo v okolí Vámi vybraného Z-BOXu. Děkujeme za pochopení.
DHL - Zásilky nad 30 kg Zdarma Doprava zdarma (pouze při objednávce nad 20.000 kč)
Osobní odběr Zdarma
Areál Adast systems, Mírová 511, 679 04, Adamov
Možnosti platby
-
Dobírkou 39 Kč
-
Bankovním převodem
Zdarma -
Online platba kartou
Zdarma -
GoPay peněženka
Zdarma -
Hotově na prodejně
Zdarma
Doprava a platba Slovensko
Možnosti dopravy
Doprava zdarma od 200 €
-
PPL - Exportní balík
9 €
Možnosti platby
-
Dobírkou
2 € -
Bankovním převodem
Zdarma -
Online platba kartou
Zdarma -
GoPay peněženka
Zdarma
Jak postupovat při nákupu a následné platbě dárkovým poukazem
Jak postupovat při výběru dárkového poukazu. Vyberte v eshopu, poukaz o hodnotě, kterou by jste rádi věnovali. Poukazy najdete zde. Dále postupujte dle informací v košíku. Vyberte platbu převodem a zašlete peníze na účet, který Vám přijde emailem po odeslání objednávky Po zaplacení Vám bude generován certifikát a slevový kupon v dané hodnotě.Poukaz Vám můžeme zaslat elektronicky do mailu nebo poštou na adresu. Tuto informaci prosím uveďte do poznámky při objednávce.
Pro úhradu části, nebo celé kupní ceny vaší objednávky uplatněním dárkového certifikátu potřebujeme před vyřízením objednávky znát čísla vašich poukázek, pokud uplatňujete pouze jeden poukaz, můžete jeho číslo uvést do pole slevový kupon v průběhu objednávky v košíku. Pokud máte poukazů více je nejsnazším způsobem napsat jejich čísla do pole "poznámka" v objednávkovém formuláři. Certifikáty je nutné vyčerpat celé a nevracíme na ně peníze. Je možné je vyčerpat pouze na nákup v hodnotě poukazu nebo vyšším s případným doplatkem.
Jak vám objednané zboží dodáme
Zboží je skladem: pokud jsou všechny vámi objednané produkty označeny jako "skladem", odesíláme do 24 hodin. Objednáte-li do 12:00 odesíláme většinou vaši objednávku týž den, s doručením následující pracovní den.
Zboží není skladem: pokud jsou všechny, nebo některý z vámi objednaných produktů označeny jiným statusem než "skladem", znamená to, že zboží pro vás budeme expedovat v termínu uvedeném ve statusu – do 5 pracovních dnů pokud není uvedeno jinak.
Zboží skladem u dodavatele: pokud je u zboží označeno "skladem u dodavatele" můžete nám napsat na info@znackovenadobi.cz, nebo zavolat na +420 730 166 134 a my Vám obratem převážně do druhého pracovního dne zjistíme, kdy je bychom Vám byli schopni zboží doručit. Obvykle se tak stane maximálně do 1 týdne.
Doručení balíku
- Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- Zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- Hmotnost balíku je omezena do 30 kg
- V případě balíku do balíkovny u České pošty je váha omezena na 20 kg a rozměr zásilky nesmí přesáhnout po stranách 70x50x50 cm. Jedná se u nás o atypickou zásilku, například při objednání více kusů výrobků. V případě nevhodnosti zaslání tímto způsobem bychom Vás včas informovali a vybrali bychom společně jiný druh dopravy.
- Zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí přepravcem
- Cestu zásilky lze sledovat na internetu.
- Odkaz na monitorovací web Vám bude zaslán okamžitě po expedici zásilky emailem.
Převzetí zásilky a případná reklamace poškozené zásilky
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
- Pokud zjistíte závadu až při vybalení zásilky je nutné vše zdokumentovat jak přepravní karton z více stran, tak i obsah zásilky např. čím byly zásilky chráněné proti poškození, nálepky křehké apod. Tuto fotodokumentaci nám takto zašlete na info@znackovenadobi.cz a my zahájíme s dopravcem reklamační řízení